Alla inlägg under februari 2009

Av Nadija Cecilia K - 24 februari 2009 11:53

Nu är jag i den delen i mitt liv jag trodde jag var förbi ,jag borde lyssna mer på mina föreldrar för jag vet att dom har rätt angående allt även fast jag inte erkänner det jämt.men ska ta mig fan lyssna på dom hädanefter..


nu har jag fet ångest tänker inte på det hela tiden men får massa bilder upp spelade i huvudet men ska tänka positivt..ska avsluta nu..

Av Nadija Cecilia K - 3 februari 2009 12:43

Vad är det som händer med mig seriöst jag orkar inte så fort jag kommer till den nivån då blir jag rädd jätte rädd..att det ska bli som alla andra gånger det får inte bli så något måste göras fast det inte finns så mycket att göra jag bara känner hur allt tynger mig what to do ,så har man blivit sjuk också halsen är alldeles tjock näsan igentäppt ,,,jag vet jag är en klagmaja men vad har jag annars den här bloggen till men nu vill jag inte skriva mer då kommer för mycket sskrivas,ska ta en turkisk peppar snus det ni ,

Ovido - Quiz & Flashcards