Alla inlägg under januari 2009

Av Nadija Cecilia K - 21 januari 2009 21:53

DU jag hatar dig du är ett cepestörtäckel,jag är så arg på dig att jag kan spricka fy å skam för dig jag är lycklig nu lyckligare änn du någonsin gjorde mig försvinn ur mitt liv jag jag vill inte ens ytrra mig mer.

Av Nadija Cecilia K - 12 januari 2009 12:38

okej haft en massa besökare sen sist jag skulle leka frågestund fick en fråga KUL fegisar  hahaha så jag kan väll svara på den här då ..fråga:

Hur går det med den där killen du alltid skrev om ,är det samma du är med nu ? läst din blogg ett tag men hänger inte med hehe


Svar : Det går ingenstans eftersom det inte är samma har världens bästa nu  jag förstår om du inte hängt med eftersom jag bara lättar på känslor i den här bloggen och inte berättat riktigt om hur ja avsluta med den andra personen.

Av Nadija Cecilia K - 9 januari 2009 11:44

Hejsan inte skrivit på ett tag nu va ,ne men allt är lungt nu faktiskt tycker jag ,jag ser att jag fortfarande har fler läsare på den här bloggen änn min andra http://naady.blogg.se/  konstigt skriver oftare i den andra tilloch med men det jag ville komma fram till var att jag sett en del som har blogg haft frågestund ,så jag tänkte ha en sånn jag med det betyder alltså att ni får fråga precis exaxt allt vad ni känner för att fråga jag svarar på allt :)

 

kör på va inte blyga fråga på nu  :)frågafråga vad ni vill

ps.på bilden är det min pappas ur snygga brilzz och jag såklart




Av Nadija Cecilia K - 3 januari 2009 14:52

Helluja,nytt år det känns bra för det ska bannemig bli så många förändringar att folk knappt känner igen mig eller att jag ens kommer känna igen mig själv..woho ny hårfärg är alltid en början är typ svarthårig nu ska lägga en bild men nu ska jag börja göra mig i ordning snart kommer min kära vän Padilla..GOTT NYTT ÅR peePSZ

Ovido - Quiz & Flashcards