Alla inlägg under april 2008

Av Nadija Cecilia K - 30 april 2008 17:39


Been sitting thinking, about you and i
& wondering why we're not getting along.
So frustrated 'cause what we had was a happy home.
I don't know what the situation is,
But i can tell in the way we kiss.
We don't talk no more,
It feels better when i'm alone.

Sometimes i feel like there's no getting through to you,
Like you don't appreciate all that i do.
But you gotta show me that you want me to stay
Don't turn & walk way.

Baby, i'm slowly fallin' out of love with you,
I don't know what to do.
How did we end up here this way.
What are we gonna do?
I'm slowly fallin' out.
Baby we trippin' on silly things.
Boy, i need you to meet me half way.
If you want me to be with you.

I remember when i'd be with my friends
You checked on me, and made time to call.
But how things have changed.
Now i don't here from you at all.

Sometimes i feel like there's no getting through to you,
Like you don't appreciate all that i do.
But you gotta show me that you want me to stay
Don't turn & walk way.

Baby, i'm slowly fallin' out of love with you,
I don't know what to do.
How did we end up here this way.
What are we gonna do?
I'm slowly fallin' out.
Baby we trippin' on silly things.
Boy, i need you to meet me half way.
If you want me to be with you.

Don't let your pride get in the way
On something we worked so hard
Don't throw it away
I've been tryna make you see
Everything you need,
Is right here with me.

Sometimes i feel like there's no getting through to you,
Like you don't appreciate all that i do.
But you gotta show me that you want me to stay
Don't turn & walk way.
Baby, i'm slowly. don't turn & walk away.

Baby, i'm slowly fallin' out of love with you, i don't know what to do.
How did we end up here this way. what are we gonna do?
I'm slowly fallin' out. baby we trippin' on silly things.
Boy, i need you to meet me half way. if you want me to be with you..

Av Nadija Cecilia K - 29 april 2008 18:44

Jädrar vad konditionen

är utdödad..ner och upp upp o ner

gick och mötte Liza&Lina satt först i C backen

vi satt och blåste iväg sedan gick vi för att hitta en bätte plats att sitta

på som vart Linas bakgård ..där satt vi och chilnanii med hennes jätte trevliga parasoll..sen fick jag för mig att göra en pyramid med hjälp utav kollegan Patt-Liza.(vacker den vart) liza gillar sina händer 


sen vandrade jag hemåt i det vackra vädret.. så nu hamna man här

HYY :)

Av Nadija Cecilia K - 29 april 2008 12:45

Min  stora svarta vackra panter har varit borta i en och en halv vecka.

snälla kom hem :( jag förstår inte vilken kärlek man kan ha till en skapelse som ett djur..underbaraste som finns.. KOMHEM! mami saknar dig

Av Nadija Cecilia K - 29 april 2008 11:00

jag vet vad ja vill skriva här

men tänker inte blotta mig själv så djupt

Av Nadija Cecilia K - 28 april 2008 11:42

Tjillevippen :)

hur hamnar man alltid här haha :)

men iaf hunnit städa vika tvätt osv..

lite nyttig är man får fortsätta med disken och det andra om ett litet tag

orkar faktiskt inte just nu :) ville ha mitt kaffe

så kommer nelia hit efter skolan wiiihuuu =) im happy!

så det lär bli mycket kaffe idag ..


men nu ska jag njuta av kaffet..


Bye bye suckers 


Av Nadija Cecilia K - 27 april 2008 14:28

Tror du att ensamhet kan dölja vad du känner?
Göm dig så får du ingenting,
Jag kan förstå att jag har plågat mina
vänner, som dom har sett mig dra omkring.
Det fanns nätter då jag frös i ensamhet.
Jag förnekade väl det
hur sekunder kunde bli en evighet när
jag kommit bara för att gå
Be mig så stannar jag kvar.
Vill du veta vem jag är?
Be mig så stannar jag kvar.
Det finns inget som hindrar oss här.
Hur många dagar har jag lämnat att försvinna
när jag förbannat att dom fanns?
Letar du värme där ett hjärta slutat brinna
har du din själ nån annanstans.
När jag trodde att jag hittat vad jag drömt
har jag svävat i det blå.
Vad jag sedan var på väg till har jag glömt
när jag kommit bara för att gå.
Be mig så stannar jag kvar...
Kanske är det här det finns en plats 

för främlingen som alltid kom men bara för att gå.
Jag kan tvinga mig att stanna om du vill,
men det enda jag kan få
är en känsla av att inte finnas till
om jag kommit bara för att gå,
Be mig så stannar jag kvar

Av Nadija Cecilia K - 27 april 2008 14:18

kom just in från en pratstund med Ida :)

kändes skönt behövde prata av mig!

men fortfarande står allt stilla.

my past is getting back 2 me..

nelius vart är du?  varför är du inte

här med mig för! niinii

men iaf ska börja städa så mamma blir glad!

nån som e glad i huset iallfall


 

Ha en bra lugn vilo dag idag allesammans! 


Av Nadija Cecilia K - 27 april 2008 12:44

Vart är du ?vackra väder? inte här i iallfallsitter här och dricker kaffe och har allmänt tråkigt vart ute på en liten promenix.satt bra även om molnen tog bort mitt leende..och det där lilla som kan bli så stort ursch försvinn , besvikelsen svider som citron på ett öppet sår aja ska få upp humöret med singstar med min moder:)  peace  

Ovido - Quiz & Flashcards