Alla inlägg under december 2008

Av Nadija Cecilia K - 19 december 2008 12:19

Du är elak

Av Nadija Cecilia K - 8 december 2008 17:10

Kompis det går bra nu


tråkigaste dagen på länge ..laddade ner 2 tree hill avsnitt kan inte vänta med att kolla,ska se dom efter jag vandrat och mött nelia


PossPoss

ska fortsätta glo laguna beach nu 

Av Nadija Cecilia K - 1 december 2008 23:51

Jag önskar verkligen att det jag känner är ren inbillning..

för jag menar hur skulle jag kunna ha hjärta att säga det högt?

det finns inte i min värld kan jag verkligen tro på det jag känner?

Vad HÄNDER ..ge mig ett tecken



jag klarar inte mer


jag är inne i dimman nu jag hittar inte ut jag ser inte längre huset som var min räddning från verkligheten ..ge mig klarhet på det hela och jag lovar att ta vara på det.



departed like hell





i forget 2 be your lover

Ovido - Quiz & Flashcards