Alla inlägg under november 2007

Av Nadija Cecilia K - 30 november 2007 13:57

Så glad att det gick bra på mötet idag fast får vänta tills efter jul/nyårs helgen till att få börja jobba skulle fått en ny tid med nån människa som fixar jobben den 14:e men är på mormors begravning då :( fyy så han skulle ringa på måndag för en ny tid.och efter mötet åkte jag o shoppade jacka 2 par tröjor ett skärp o en mössa o ett hårband :) hihi* skönt rätt nöjd över sakerna jag e sånn som köper nått och alltid ångrar mig när ja kommit hem haha nu är det inte så och jag ska strax ta en dush och vika ihop ALLA kläderna i garderoben haha rensa lite det är värsta högen får se hur lång tid det tar? sen ska jag träffa cornelia gå och äta en bit mat .. fortfarande ångest vill verkligen festa men icke sa nicke.. får dega denna helg kanske bra för kroppen o vila ut sig litegrann. sharå Mwuah!

Av Nadija Cecilia K - 29 november 2007 14:26

jag vet inte om det är ren inbillning eller inte eller så ere bara så jag känner men jag hoppas på inbillning för att jag vill inte känna såhär inte redo för det but time will tell , så skönt att snart få jobb komma ut i arbetsmiljön så trött på att bara dega,och pengar är ju ett stort plus också. OH snart helg jag har sånn besluts ångest vill festa i helgen men e pengalös så får väll längta tills nästa helg ,men får hoppas att den här helgen blir en sånn helg man går med mamma o shoppar lite kläder haha skulle behövas rejält en ny vinter garderob  syrran kom precis hem med en påse kläder hon fått va orättvisst haha ! värsta välgörenheten. en låt jag rekomenderar alla att lyssna på är CHRIS BROWN- FALLEN ANGEL så störtskön! men nu ska jag ut och röka så på återseende chao !  Mwuah

Av Nadija Cecilia K - 27 november 2007 22:53

första inlägget fattar typ ingeting

så Cornelia får komma o hjälpa mig 

imorgon :) Tjingeliing


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards