Alla inlägg under juli 2008

Av Nadija Cecilia K - 30 juli 2008 21:22

Min ÄLSKLING kommer imorgon

ghooosie vad jag älskar den ungen

men nu ska jag gå och möta nelia ska sova hoss henne tanka ner nån film :) verkade sköning..sen imorgon blir det solning =)

Pusspuss suckers '

Av Nadija Cecilia K - 30 juli 2008 19:07

vart solning med lina och nelia idag också häääärligt

blir ingen eskilstuna zoo imorgon..skönt ändå

får lägga en dag på backen imorgon igen:D 

wiie hej då jag har tråkigt. 



Alla våra drömmar, var blev de av?
Vi lär oss leva vidare med det vi har.
Alla våra drömmar, som ingen tycks förstå.
Vi låtsas att vi glömt dem, och sen fortsätter vi gå.

Av Nadija Cecilia K - 29 juli 2008 18:39

Jag älskar solen :) kär i den osv..

hade en myspys förmiddag med lina & nelisus

med sallad kaffe och fika ..måsre repeteras imorgon och framöver oerhört underbart:)  men nu sitter jag och väntar på att nelliesen ska äta sen så ska vi mötas så det så ^^  bild på tuturduvorna :)



HEJDÅ folket 






Jag är kärlek. Jag duger. Jag räcker. Allt som Du tar med Dig måste göra mig mer av den jag redan är. Jag ser ut så här och Du kan delvis få uppleva vem jag är genom att ge mig mer kärlek.
Jag är kärlek. Och Du får mig att känna mig tillfreds med mig själv. 

 

Av Nadija Cecilia K - 29 juli 2008 12:20

jag tycker katten ser ut att heta så :P


här är några bilder  hon gillar att ligga i skålen haha :) hon ser typ jätte mörk ut men hon är chocklad brun rund hårboll

super söt och super mysig..vill inte lämna ifrån mig henne sen..

Av Nadija Cecilia K - 28 juli 2008 22:42

JAG

Saknar någon just nu? - Nej
Svär ofta? - faktiskt inte..
Sjunger i duschen? - ja  :D ofc
Är en morgonperson? - Beror på vad jag vaknar till
Ser ditt hår ut som du vill? -  VERKLIGEN INTE ..misslyckad hårfärgning
Skrattar åt mina egna skämt? - nån måste ju..
Äter snabbmat varje vecka? - Nej mammas :)

HAR DU
Glasögon/linser? -
Läsglasögon
Piercing?  -  aa  
Syskon? - 5 st
Jobb? - snaaaaart
För många vänner? - är nöjd med dom jag har :)
Rymt hemifrån? - tror jag inte
Färgat håret? - måånga gånger
Hållit ett nyårslöfte? - tyvärr inte
Sagt att jag älskar dig till någon? - ja
Brutit ett ben? -  nej
Tappat bort mig i min hemstad? - japp suger på orientering
Gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra? - hela tiden..
En hemlighet som ingen vet? -  AA
Sovit en hel dag? -  vet inte ..
Somnat gråtande? - aa

BRUKAR DU
Titta dej själv i spegeln? -
självklart
Drömma mardrömmar? - ibland
Sminka dig? - ahrå
Klä dig i svart? - ibland
Gå till kyrkan? - inte direkt kyrkan :)
Hata folk? - Onödigt
Lita på folk? - beror på vem
Skratta när nån ramlar? - först kollar man om den gjort illa sig, om d är lugnt kan man garva haha

VEM
Pratade du i telefonen med sist? -
cornelia
Skrev du med på msn sist? - joel
Saknar du? - en massa saker.
Vem kramade du sist? - öhhh hahaha
Vill du slå? -  nej???
Gör dig riktigt glad? - mycket men speciellt nära och familjen :)

SISTA PERSON SOM
Sov i din säng? -
jag
Fick dig att gråta? - m
Du delade en dricka med? - nelia och ida :P
Skrek på dig? - mamma
Du fick sms från? - issa

HUR
Svarar du i telefonen?
- Nadija
Svarar du i mobilen? - beror på vem som ringer : )
Fördriver du tiden? - varierande..tex det här. HAHA
Mycket pengar har du just nu? -  haha en miljon :)

SENASTE
Låt du lyssnade på?
- mariah carey - my all
Du åt? - knäckebröd
Film du såg? - braveheart
Du åkte buss? - förrigår
Tv spel du spelade? - Mario cart

Av Nadija Cecilia K - 28 juli 2008 11:55

Heellu Bloggen ,åhh systers kattunge är här nu sötaste jag sett

kan tyvärr inte lägga en bild hittar inte sladden till kameran

men nu ska jag gå ut och lägga mig på verandan  och innan dess så måste jag bara säga att jag tror jag kommer få mitt drömm jobb..hoppas iallafall fick jätte bra respons.. :)


gott folk hej då .. 

Av Nadija Cecilia K - 27 juli 2008 00:06

Beslutsångest..

Av Nadija Cecilia K - 24 juli 2008 23:44

Dagen efter dagen :)

idag har det varit skön dag bio i kista och såg mamma mia ( den var faktiskt bra den hade sina stunder) med nelia och hennes mamma :) mysiga jill hihi sen bar det hemmåt ,kom hem kollade på the game plan ? den var jätte gullig fick tårar, lycko tårar!!!!  ajaaaaa ska ner och kolla om min pappa gått och lagt sig så man kan smyga ut  18 men fortfarande ett busfrö

 


GODNATT när det blir dags ......


Ovido - Quiz & Flashcards