Alla inlägg under oktober 2008

Av Nadija Cecilia K - 31 oktober 2008 13:23

Hej bloggen kom just hem från pojkvän .övernattade där och det gick ju fint :) jag brukar ju ogilla att sova med folk sådär..men mysigt men hade störda drömmar om honom :S HAHA drömde att pappa och lillebror hade öppnat en resturang så jobbade jag där och då kom kevin dit med nån brudjavel

och jag vaknade utav det :O helt sajko vaknade lite då och då var lite orolig..vet inte varför ba var't..aja sen vaknade vi käka mandarin drack te myste vid tvn sen var ja tvungen att gå hem för flye behövde liksom gå ut..förhoppningsvis kommer corre hit efter hon lunchat.....och ja e sugen på FET mat idag...tror mensen e på g en weird känsla av det

vill fiesta sönder mig idag BLUUHU men nu kom far hem ska käka min violglass och snacka Skit ba :) sharå

Av Nadija Cecilia K - 30 oktober 2008 12:23

Det är med smink sitter och tänker på det nu det är faktiskt skillnad utan och med..här är 2 på mig med och utan


nu ska ja sätta igång och sminka mig haha =) bara litesmått..

Av Nadija Cecilia K - 22 oktober 2008 14:26

Hej bloggen :) ett tag sen raaaaaaajjjt ?


livet leker som bara den ska läsa igenom lite gamla blogginlägg snart nice :)

läst några haha shitpomfritt allt är upp och ner men för tillfäller är det perfekt men man ska inte hoppa i taket för ingenting

så nu ska jag dö typ för jag har inga cigg men det är bra ska sluta men jag har haft samma snus i käften typ 2 tim nu?? hoppas det blir som jag vill ikväll :$ hih annars skiter jag i det toltalt iguessalchoeismoreimportantthen..

 


 hejdå :)

Av Nadija Cecilia K - 16 oktober 2008 19:47

Jag har så jätte mycket känslor inom mig som jag bara vill skrika ut slänga i väggen och aldrig mer känna igen..men den återkommande pms:en e alltid där ,allt blir tyngre och jobbigt jag behöver nån att prata med ,jag har många att prata med men jag vet inte om dom rätta orden hade kommit fram endå ,det jag behöver är kanske lite närhet bara ,något jag inte brukar känna att jag behöver ,,jag bara sjunker in i musiken världen där mår jag som bäst där tänker jag bara härliga tankar ...har märkt att jag inte skrivit någonting om mr m på ett tag ,jag har nog äntligen tappat varenda känsel i kroppen för honom...inte lika svag jag fick ut det sista på min födelsedag nu är det bara bra med mig allt är nice,När det gäller honom dåra..jag blir så oerhört sårad men jag får skylla mig själv när det gäller denna grej jag måste försöka visa att jag vill,man känner sig så schitzad ibland när man inte riktigt vet vad man vill ...jag är så ledsen att det känns som jag vill gå och lägga mig drömma mig bort helt och hållet imorgon vill jag ha en bra dag skulle behöva en fet fest ..men jag får GLÖMMA DET................nästa helg bannemej ska ja festa ihjäl mig ouufff kan inte hålla mig jag måste dansa ut och ta en cigg nu ...


speciellt om det är en mänsiska som vart med sen dagen man föddes

jag förstår själv ingenting...folk kan bara vara så dumma ibland..


Besvikelse är det värsta som finns..hoppet inom en försvinner med vinden fort som FAN..




men jag är glad att det finns vissa i min omgivning som alltid stöttar kärlek&respekt till er guy's ..



Av Nadija Cecilia K - 11 oktober 2008 18:50

jag hatar verkligen att vara bakis ÅHH måste komma på nån medecin som gör att man inte kan  bli bakis sen finns det folk som inte blir bakis

det är ja riktigt hårt svartsjuk över ,ursh bursh men men gårdagen va bra även om ja ångrar lite grejjer ,men som  syster säger man ska inte ångra ngt utan  lära sig av sina misstag istälet..man man lär sig inte!

nu förstörde min kusin min bloggning som alltid..


får skriva av mig en annangång.!!!!!!!!!!!

Av Nadija Cecilia K - 8 oktober 2008 11:58

Jag förstår inte igår kväll eller alla kvällar typ kommer jag på värsta ideerna om allt och ingeting,då vill man kunna skriva ner det man tänker för man tycker att det låter bra om man kunde se i mörkret och skriva i mörkret när man ligger i sängen åhh önska jag kunde komma ihåg allt jag tänker för då kommer jag på vad jag vill med allt i mitt liv sen glömmer jag bort det..låter det något normalt? såå irriterande men får föröska lista ut mina smarta ider ska hoppa in i dushen nu :)

 

 

kom ta min hand så går vi :)

Av Nadija Cecilia K - 3 oktober 2008 10:46

 You cant make your heart feel something it wont

 


Det var inte igår man skrev i den här bloggen men, låg och tänke igår kunde verkligen inte somna..det var verkligen djupa tankar efter min lilla talkie med nelia angående någon och sådär jag vet själv att jag inte känner någonting men det kan möjligtvis krypa fram nått under mitt skinn som jag själv inte trodde fanns i min värld det finns så MYCKET som säger emot det,mina principer om tex...ålder VISST det har ingen betydelse men nej sen är det en annan grej som stör också men det tar vi inte upp här..lite känsligt att skriva ..men allt säger emot sig själv i slutändan och jag vågar ändå inte känna något igen för någon ny..det har bara vart samma människa i år nu..som jag älskat villkorslöst fram och tillbaka ..och som jag fortfarande älskar och kommer alltid göra det,det är svårt man får känslor man kastar och trampar på direkt sen är det försent att känna igen eftersom dom är så pass nertrampade redan ,jag hatar sånt men vem har sagt att det ska vara lätt? kärlek har aldrig varit lätt och det är nog en sak som förblir svårt man vet ju inte hur man ska hantera saker först vart jag arg över det sen fick jag höra att det var för att se min reaktion? och nu vill ja typ JAG VET INTE NELIA HJÄLP MIG.....du kan hjälpa mig gör det dåå ..twisted mind tufaced allt man kan känna sig en i en jobbig sits nu tror ni säkert jag överdriver men jag gör inte det ,,det ä faktiskt jobbigt för mig bara så att ni vet ..jag vill inte hamna i en sånn hära klämma igen..det räcker med tidigare klämmor what to do what to do ..nu måste jag ut på en cigg rensa lungorna hjärna och allt där till :)


Om nån nu läser what should i do?

Ge det en chans eller säga till på en gång att jag bara är hans vän " bästis"?  guide me through this

Ovido - Quiz & Flashcards