Alla inlägg under september 2008

Av Nadija Cecilia K - 18 september 2008 12:26

Jag sitter och tänker jag har allltid velat vara en fotbollsfru..av vissa andledningar hihi men ärligt det är ganska synd ändå  även om allt kommer till en som man vill,men ändå fotbolls killar är ju heta men vafan :P

jag hatar att kolla på fotboll om inte adriano springer runt där eller sverige spelar. aja nu ska blivande fotbollsfrun utoch promenera sen blire städning som bara den  have a nice dayy :)

Av Nadija Cecilia K - 15 september 2008 18:04

sötnosiga FLYE

Av Nadija Cecilia K - 15 september 2008 14:12

Jag fattar inte vad det är med mig och såkallade Bad boys

faller alltid för en kille som jag vet är "tyff" och inte så bra för mig och som antagligen har en massa tjejer på kanten eller tom har en flickvän ,jag gillar äventyrandet jag gillar när det är lite action i allt även om det inte alltid är dåligt men just i mitt fall är det så ,visst har jag träffat på snälla killar men dom är alltid för snälla man vill jaga lite :) jag älskar att få som jag vill ,men sen när man fått det är det inget roligt längre det måste jag lägga av med,samma sak med mr M så blir det bara tråkigt och tillbaka till ruta 1,måste skärpa mig jag ska skita i allt och alla runt om kring mig ,,inte mina vänner dåra utan Killar jag känner bara att jag inte orkar mer,ja ska verkligen ge en snäll kille en chans om en sånn dyker upp igen mina chanser kanske redan är förbi,ibland kan jag verkligen verkligen ångra djupt att jag gjorde slut med A..han var ändå en skit bra människa även om han va FETT jobbig och gnällig..

man gör så dumma grejer när man blir caught up in the moment

inte inte inte ett dugg bra jag kan inte sluta tänka på det jag vet inte ÅHHHH ,men nu måste jag komma igång med städningen

Av Nadija Cecilia K - 13 september 2008 19:19

Varför gör man om samma misstag om och om igen?

är det någon som har en logisk förklaring till det SNÄLLA berätta gärna för mig ,trött på det helt ärlgt talat,och jag är trött på dig SLUTA RINGA MIG SLUTA FUCKA MITT HUVUD!! jag vill inte ha dig har jag bestämmt mig BLÄ

du är ett snusk som kryper under mitt skinn ,och det börjar klia i fingarna för att jag ska smsa dig men jag är duktig jag behöver inte det där längre

tvår mina händer över dig ..(eller hur man säger:$)  

aa och jag är så arg arg på den här världen allt som händer

på folk på hur folk beter sig ,hur folk pratar hur folk får en att känna sig så liten hur man får sig själv att tvivla på att man kommer lyckas med nått åstakomma med något alls här i livet eller ska man sluta såhär ska man nöja sig med det lilla eller ska man sträva efter nått stort,? och alla falska spel folk kör med ,alltså VÄX UPP var rak på sak om du vill något 

en BOXX i ditt ansikte AA ditt.och gud ska veta hur mycket jag behöver N idag hennes trygghet,hon får mig alltid att känna mig som ett litet barn som är tryggast i ens persons närhet bara mår så underbart hela kroppen sinnet och allt lättnar,man mår himmelsk ,,baby i need you..


och saknar min syster också tomt hemma utan henne faktiskt..och jag är så sliten ,psykisktt och fysiskt men det mesta får jag skylla mig själv för ,man sätter sig i dom situationer man själv vill vara i OFTAST nu gäller det inte precis allt här i livet,  jag kan inte ens kolla klart på en film jag stänger av för jag kan inte le jag orkar inte le HARDCORE EMOTIONS

jag är frånoch med nu såkallad EMO, nu ska jag fortsätt tycka synd om folk och mig själv ...



And you give until there's nothing to give
Until there's nothing to give until there's nothing to give...
Before they break you down









Please don't be so naive, don't wait till your heart bleeds
Love wasn't built for speed, listen to me girl
He keeps fuckin' with your head, tryna get you into bed
And in the morning you'll just hate yourself
It's the same damn things your so quick to believe
You do it over and over again




Av Nadija Cecilia K - 11 september 2008 21:20

It seems you wanna give me
Oh, a life time of security
Down on your dying knees
I watch you, babe, I watch you plead

But your words come much too late
My love for you has turned to hate
'Cause you've taken too much time
To show me that you're mine

When I drop you boy
You'll need another toy
One that won't stand up for herself
When I knock you down
You'll need another town
Where somebody's gonna talk to you
You just let me wait
Now it's too late
For your delayed, delayed devotion

You try to convince me
Oh, about the possibilities
But I know that all your poetry
Just comes from insecurity

'Cause your actions speak nothing no more
When it's what I've been waiting for
'Cause you've taken too much time
To show me that you're mine

When I drop you boy
You'll need another toy
One that won't stand up for herself
When I knock you down
You'll need another town
Where somebody's gonna talk to you
'Cause you just let me wait
Now it's too late
For your delayed devotion

You played me for a fool for too long
Blinded by your lies I never saw your all
I'm no longer under your spell
Hear it in a song
You can go to Hell

When I drop you boy
You'll need another toy
One that won't stand up for herself
When I knock you down
You'll need another town
Where somebody's gonna talk to you
You just let me wait
And now its too late
For your delayed, delayed emotion

Av Nadija Cecilia K - 9 september 2008 18:59

När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne
När hon puttar dig eller slår digTryck in henne mot din famn 
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne på halsen och säg att du älskar henne
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka och släpp henne inte
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne länge och säg ingenting
När du ser att hon börjar gå ifrån - Smyg upp bakifrån och krama henne
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lek med hennes fingrar pussa henne
När hon tar i din hand - Håll den hårt
När hon kramar dig - Krama henne med BÅDA händerna
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allting är Ok
När hon retar dig - Retas tillbaka och få henne att skratta
När hon tittar dig i ögonen - Vänd inte blicken förrän hon gjort de
När hon säger att hon tycker om dig - Gör hon det mer än du tror
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig
När hon saknar dig - Är hon sårad
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes

När hon laddar upp den här texten - Vill Hon att Du ska läsa den

Av Nadija Cecilia K - 8 september 2008 23:26

min kärlek för dig gör mig svag

Ovido - Quiz & Flashcards