Alla inlägg under januari 2008

Av Nadija Cecilia K - 31 januari 2008 20:22

Är så jätte utråkkad som man bara kan bli, ingeting alls på tv och inget roligt på datan och man kan inte gå ut för det är iskallt,öppnade dörren för att släppa ut katten ,så jag vägrar gå ut nu haha  vart en isbit bara av en kall vindpust,aah men nu håller jag iallafall att ta emot en film på msn :) som typ är klar om 3 timmar? vad ska man göra dessa 3 timmar innan filmen är klar  sätta på en film på tv medans urch hatar kallt väder blir så nere vill ba krypa ner under täcket o mosa huvudet mot kudden haha och somna och vakna imorgon i  ett annat land? wiie skulle vara helt underbart..och på tal om morgon dagen har min egen mamma dissat vår shopping dag för att hon ska ut och äta med jobbet :( haha så får vänta tills på lördag och ha en ännu tråkigare dag imorgon fredagar ska ju va dom roligaste ? aja nu orkar ja inte skriva mer onödigheter, puss&kräm :)


Av Nadija Cecilia K - 30 januari 2008 18:12

Hyjaaa jätte mätt är man efter ätit grönsakssoppa? urch haha

Nelia och Liza var här och drack kaffe alltid lika kul med sällskap sen tog vi en promenad till smultronstället sen va det bara att vända hem igen och städa innan mor&far kom hem ,så nu sitter man här helt upsvullen haha  men ska nog försöka göra någonting vettigt som ?  aja see you





Av Nadija Cecilia K - 29 januari 2008 23:24

Jag kan inte sluta tänkta på den ur snygga vakten:) alla vill väll ha en vakt ? han är mer än snygg shiet alltså brukar inte riktigt fastna på det sättet liksom jag känner ju honom knappt några sms och några samtal och en träff utanför viperroom haha :) helt sjukt jag är jätte trött min trötthet vägrar ge sig kanske för man börjar bli sjuk,beslutsångest inför helgen,kungen vill att ja tillbringar helgen med honom vet inte om jag har så stor lust med det,mamma och jag pratade om att shoppa gärnet och sen hyra nån mysig film ? mer lockande måste jag säga haha orkar inte riktigt festa heller måste vila så man ine blir riktigt riktigt sjuk vill bara må bra, haft en skön dag idag med nelia så gullig kände mig lite taskig som verkade lite frånvarnade ? eller va det bara jag som märkte det ? ett tag trodde hon jag fick tårar men lovar att det inte var det (a) hahaha men ska fortsätta prata med kungen sen sova Pusss

Av Nadija Cecilia K - 28 januari 2008 12:59

Heelt drömlik helg? haha jag vet inte men den var iallafall lyckad förutom att nu har man blivit sjuk :( inte kul  så nu dunkar huvudet och halsen o näsan igentäppta ,men ska gå och koka te sen hoppa in i badet

Av Nadija Cecilia K - 25 januari 2008 12:30

fisk pinnar och ris Mmmmm hahaa

Av Nadija Cecilia K - 24 januari 2008 21:06

Friskdag :) trött somnade inte förens runt 5 halv sex ,igår 

håller på och nojjar upp mig själv hela tiden är ju helt onödigt, så jag ska försöka sova inom kort, hoppas jag lyckas också orkar inte sitta vaken bara för man inte vågar somna värst som finns! alla säger att jag är skit mesig som fegar sådär haha men det går över om nån dag haha så ska fortsätta kolla på 40 years old virgin nu, puss

Av Nadija Cecilia K - 24 januari 2008 00:37

försökt somna ett tag nu inte speciellt lyckat legat och smsat med nelia om våra charmiga prinsar som finns vart ? ehm aja kom fram till hur dom såg ut iallafall ,något liknande några sagofigurer men ångrar mig nu när man fått en närmare titt,kommit fram till att jag är små kär i shrek :) helldre ett träsktroll änn en självupptagen MUPP :) grönt är skönt  right?


jaja men ska lyssna vidare på musiken och sådär :)

Ha en bra dag imorgon 

Av Nadija Cecilia K - 21 januari 2008 14:02

Alltså om du har flickvän håll dig till henne,gör det inte mer komplicerat för mig det är bara synd ! är glad om du hittat nån du tycker om men jag vet att det aldrig kommer hålla om du redan ringer mig ,om du har tjej det är synd hjärtat och saker du säger får dig bara att verka schitzo igentligen borde jag inte bry mig men kan inte låta bli jag va ändå tillsamans med dig i 4år gav dig hela mig ingen känner mig på samma sätt som du gör,jag gav dig hela mig jag lovade att föralltid älska dig och det har jag faktiskt hållt vad har hänt med alla din löften? dom sprack så fort du stack ,fast jag gav dig en ny chans för vad du gjorde så sa du jag kan inte se dig i ögonen på samma sätt längre jag skämms över det jag gjort du tom grät för vad du gjorde,jag vet att du älskar mig nånstans där inne,där inne är det fortfarande mns vi upptäckte den nyare världen tilsammans sens vi va snorungar men från och med nu hoppas jag slipper höra din röst dina respeklösa ord nånsin mer,aldrig aldrig aldrig,jag vet att jag lovade mig själv att inte tänka på dig eller nått men efter igår så går det bara inte så jag måste skriva ut det då känns det bättre så NU hoppas jag du håller dig så långt som möjligt från mig ,jag behöver inte dina lögner mer dina hatiska ord ,tänder du på det ? är det därför du fortsätter ..



Men aja fuck dig det finns säkert så mycket bätttre killar där ute änn dig

dom är bara lite svåra att hitta ,


och låten leave är ju såå skön:)

kommer du ihåg när du spelade in från mobilen när jag sjöng den?

det va väll ödet som ville visa att du va en tönt därför följde låten efter oss vart vi änn var ,man ska fatta sånna vinkar igentligen...

i can't wait for you to be gone and i refuse to cry no more tears will fall from these eyes,



Du är respektlös mot din flickvän med! kan du för engång skull mogna skärpa till dig och behandla tjejer som dom är värda..



http://www.youtube.com/watch?v=tTccUJ5ixCg&feature=related
Ovido - Quiz & Flashcards