Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Give us our justice and we will seek no more

Av Nadija Cecilia K - 18 november 2008 15:41

Hellu hellu hellu och åter igen HELLU,

alltså jag har tydligen panikångest säger mitt hjärta&huvud nått känns inte rätt jag vågar inte prata om det därför har jag inte sagt nått till någon därför är du först med att få veta bloggen ,jag är alltid såhär osäker jag har legat och tänkt om 1-5 år framåt.hur är mitt liv då? hur kommer allt se ut kommer jag ha ett liv då eller fortsätta i mina patetiska fotspår för seriöst jg har ingen lust med det här längre vill stega framåt,,jag vill inte ha ett JOBB jag vill ha en karriär det är helt två olika saker..jobb är nått man gör för att kunna leva försörja sig själv och sin familj en karriär är att tjäna pengar på något man älskar att göra!det är mitt mål plugga få en kariär plugga karriär jag har lovat mig själv då ..jag vill inte vara fattig jag är faktiskt rädd för fattigdomen..vill inte leva så vill kunna ge mina barn det dom behöver visst är kärleken viktigast framför allt men det är en självklarhet redan ..men vill inte att dom ska behöva gå runt med för korta byxor kalla kläder tex..bara för jag inte har råd att ge dom det dom förtjänar..so help me through this..eller den enda som kan hjälpa mig ur den här sitsen är jag själv och en väldigt snäll abetsgivare som bara låter mig utveklas i det jag vill jobba med och tjäna hur bra som helst,HJÄLP ,nej nu ska jag börja laga mat till familjen


så glad att jag är uppväxt i den familj jag uppfostrats i kan inte ens tänka mig hur jag skulle vara utan dom ,den bästa några av dom snällaste människorna jag känner finns i min familj..

kommer aldrig kunna tacka mina föreldrar nog för allt dom gjort för mig.


LOVE YOU LONG TIME  !!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadija Cecilia K - 15 augusti 2009 16:57

jävlafittskitblääääääääää massa känslor kan inte förklara dom så nu slutar jag...

Av Nadija Cecilia K - 7 april 2009 20:54

Våren är här och jag är lyckligare änn någonsin kan inte bli bättre änn såhär ,     ...

Av Nadija Cecilia K - 25 mars 2009 20:05

Du får inte knacka på min dörrOm du inte är beredd att komma inDu får inte göra om mitt namnOch börja kalla mig för dinOch du får inte vandra på min vägUtan att visa mig ditt målOch inte stjäla av min godhetFör att fylla upp ditt hålOch du får inte r...

Av Nadija Cecilia K - 23 mars 2009 15:21

Ibland gör man dumma val ,,eller så hinner man tänka efter jag är så lycklig samtidigit som jag söker efter mer behöver mer änn såhär måste komma nånstans snart innan jag avlider av detta nu ..   men jag älskar dig kevin du ger mig styrkan   Nelia oc...

Av Nadija Cecilia K - 24 februari 2009 11:53

Nu är jag i den delen i mitt liv jag trodde jag var förbi ,jag borde lyssna mer på mina föreldrar för jag vet att dom har rätt angående allt även fast jag inte erkänner det jämt.men ska ta mig fan lyssna på dom hädanefter..   nu har jag fet ångest tä...

Ovido - Quiz & Flashcards