Alla inlägg under februari 2008

Av Nadija Cecilia K - 29 februari 2008 20:51

Helt deprimerande dag gick och la mig vid 4 halv 5 orkade inte vara vaken..

kände mig lite elak eftersom nelia var här..

men bror fick underhålla henne haha och nu är jag jätte trött jätte uttråkad.

och allmänt tråkig själv haha ,får se om jag orkar leva imorgon.. 

Av Nadija Cecilia K - 29 februari 2008 13:07

Dom har fett härliga kläder.

jag hittade några grejjer jag vill ha haha (a)

ok en är killtröja men ändå den e mysig och stor..

och byxerna är heta.. och blingen med 

me want it all.. 

Av Nadija Cecilia K - 29 februari 2008 12:00

Right now he's probably slow dancing with a bleach blonde tramp,
and she's probably getting frisky...
Right now, he's probably buying her some fruity little drink cause she can't shoot whiskey...
Right now, he's probably up behind her with a pool-stick, showing her how to shoot a combo...

And he don't know...

That I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats...
I took a Louivilles slugger to both headlights,
slashed a hole in all 4 tires...

Maybe next time he'll think before he cheats.

Right now, she's probably up singing some white-trash version of Shania karaoke..
Right now, she's probably saying "I'm drunk"
and he's a thinking that he's gonna get lucky,

Right now, he's probably dabbing on 3 dollars worth of that bathroom polo

Ohh,And he don't know...

That I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,


carved my name into his leather seats,
I took a Louivilles slugger to both headlights,
slashed a hole in all 4 tires...

Maybe next time he'll think before he cheats.

I might've saved a little trouble for the next girl,
Cause the next time that he cheats...

Oh, you know it won't be on me!

Ohh... not on me...
Cause I dug my key into the side of his pretty little souped up 4 wheel drive,
carved my name into his leather seats...
I took a Louivilles slugger to both headlights,
slashed a hole in all 4 tires...

Maybe next time he'll think before he cheats.

Ohh.. Maybe next time he'll think before he cheats...

Ohh... before he cheats...



dagens låt..eller veckans haha :)?

fassna för den hihih 

Av Nadija Cecilia K - 29 februari 2008 11:50

uch haha finns inget värre än att gå oh prata med en okänd människa om sin innersta känslor om livet haha :) men det funkade hon var ung och jätte trevlig..it was all good..men nu ska jag strax gå och dusha :) Pusspuss

Av Nadija Cecilia K - 28 februari 2008 16:15

WIIIIE överlycklig!

fick jobb idag ett samtal av min handledare förhoppningsvis börjar jag nästa vecka  på en antikbutik! heeelt glad glad ,,jag vet inte om ödet visste om att jag skulle få jobb för cornelia överaskattde mej mamma och syster med fika och kom hit :) myspys sötaste nelia ! like no one else..


skitskitskit glad..happy as a hippo wiiie...

ska äta mat nu chao!

Av Nadija Cecilia K - 28 februari 2008 11:52

jasso jaha :) haha mitt humör har verkligen varit upp och ner idag

va på arbetsförmedlingen på basinformation,jag tyckte det var rätt pinsamt jag va den enda under 30 (a) hahaha , sen ska jag iväg med pappa vid 7:)

där några tjejkompisar också kommer befinna sig ska bli roligt hihih ..

aja ska gå och äta något fruktansvärt Hungrig..


Mwuah 

Av Nadija Cecilia K - 27 februari 2008 22:02

 greys anatomy är den bästa serien som finns..



Min mamma ä det bästa som finns :) jag kommer nog alltid vara mammasflicka även när jag är gift och har en buntbarn! visst har vi våra dåliga dagar ,men våra bra överväger det dåliga! Älskar min mamma..Hihi :)

Av Nadija Cecilia K - 27 februari 2008 14:55

Sitter här helt ensam,,urtråkigt mamma och syster åkte till  syster idag

jag kom verkligen inte upp ur sängen sov jätte dåligt så jag somnade HELT runt halvfem annars vaknade jag varranan halvtimme typ..jag kunde somna helt när flye la sig brevid mig..haha :$  och dom har bådda hundarna med sig.fyfarao haha ohhh hörde dörren där nere tror bror kom hem så jag ska fråga om han vill ta en kopp kaffe med mig ^^  


Föresten maten igår var jätte god..(:

och idag blir  det Tonfiskröra..

mmmm me like ..haha


ha en bra dag alla glada..  

Ovido - Quiz & Flashcards