Alla inlägg under maj 2008

Av Nadija Cecilia K - 31 maj 2008 13:23

jag har blivit femenist

no more drama :)


hahaha men ja kan inte ro för att killen som delar ut tidningar i mitt område är så SNYGG..inte i min smakalls..

men  nått med honom är så fiint ..

han gick förbi nyss då  gick jag ut och tog emot tidningen personligen :) hahahah Ska power walka nu


Pusshejfaget 

Av Nadija Cecilia K - 31 maj 2008 11:29

Var urmysig för när man vaknar kommer bror o hans familj mitt från ingenstans :) Superglad blev jag  sen kom neliys 

stekte lite lätt är ju ett måste tihi 

senare mot kvällen bestämde vi oss för att picknicka  så då gjorde vi det.

tack tjejer hih men nått förstörde ändå ,förstör fortfarande

varför lyckas jag alltid ,?


men nu tar jag sol och kaffe framför precis allt&alla..


SHARÅ! 


Av Nadija Cecilia K - 29 maj 2008 20:41

You can call me selfish
But all I want is your love
You can call me hopeless (hopeless)
Cause I'm hopelessly in love
You can call me unperfect
But who's perfect?
Tell me what do I gotta do
To prove that I'm the only one for you
What's wrong with being selfish?



Selfishly I'm in love with you
Cause I've searched my soul
and know that it's you

Av Nadija Cecilia K - 29 maj 2008 19:35

Favooorit glass med Viol smak =)

underbaraste jag smakat det tar tillochmed min passion för lakrits :O:S:l



Av Nadija Cecilia K - 28 maj 2008 23:57

Känner mig som ett offer som skriver ett till inlägg på samma dag..

men nån har fått mig tänka till..ska man gå runt och vänta och vänta eller ska man fatta på en gång? ska man behöva tare som det kommer eller ska man ha ultimatum? jag vet inte men hoppas på nån slags av vad är ordet?

nått iallfall..nu ska ja gå och dränka mig i mina djupa emo tankar.. 

Av Nadija Cecilia K - 28 maj 2008 22:42

Fortfarande suuugen på sushi

  

 

att inte ha någon att tänka på någon att vara sådär

fnitter kär i ,någon att bli besviken på

jag har lovat mig själv att inte hitta någon men det leder bara till äckliga tankar..sötaste sötnos du vet att han den där finns där nånstans tålamod och han kommer dyka upp när du minst anar det! alla vill vi ha han den att vara fnitter kär i och bli besviken på men det är bara att vänta

finns någon för alla gud skapade en man och en kvinnan utav nån andledning! därför finns det nån för alla ..man lyckas ofta bli fnitter kär i fel person och när det händer drar man sig undan för han som hade kunnat vara den för man vill ha samma buse som innan ..men måste inse att man inte kan få samma busunge ingen och det är kanske lika bra nytt är aldrig fel men DU den dagen kommer för bådda oss och när den kommer får vi fnittra ihop! den är inte lång ifrån babe jag älskar dig jag finns här så länge i dina ensama dagar och ensama tankar kan du trycka in mig där mitt i allt och så hoppas jag att du ler och tänker på vår bussresa..sjungandes allsång på bålsta bussen liksom :) love you long time<3


Vi tar en sushi på den? 

 




Av Nadija Cecilia K - 28 maj 2008 18:03

Förutom att jag faktiskt gick ut och träffade nelia & sedan kom lina :)

Myys satt på en filt bakom smultronstället

men hade en ilande irritation i hela kroppen ..

som NÅN säger man får inte alltid som man vill varför är det så?

varför kan allt inte bara bli som man vill då skulle aldrig klagomål finnas right?

åt nyss mamis underbart goda rabarber paj älskar rabarber..det är liksom kul att äta det det är så surt..:P så hela processen blir kul (ätandet)

nu väntar ja på kaffet ..kom på efter att jag behöver bra energi som jag får utav kaffe ,så strax ska ja ta mig en kopp eller två eller tre..får se

men hoppas folk haft en bra solig skön på väg sommar dag

 


Corneeeeliuuus jag hade saknat dig så enormt ..

känns som stenen som vägrade försvinna lossnade idag! tack tack min solblonda:P Blondin, mer cornelia du är som min medecin på ett ungefär

puss på dig snygging :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards