Alla inlägg under december 2007

Av Nadija Cecilia K - 31 december 2007 13:04

Oj vad tiden gått fort 2007 har vart lite sisådär, allt ska göras annurlunda detta år det har jag lovat mig bli rök fri när limpan tagit slut och inget mer DU o mer ansvarsfull ska jag bli .lääängtar efter nya året hihi

Av Nadija Cecilia K - 30 december 2007 21:55

Minns du när vi sket i skolan bara för att träffas . Jag minns känslan när man ville vara med dig hela tiden. Vi kunde inte sluta prata i telefon det blev tomt i mig så fort din röst försvann så fort vi lagt på kommer du ihåg?.


Minns du första gången vi kysstes? i cyckelrummet bara du och jag då kände jag i hela kroppen att du var den jag ville dela min tid med framöver


Minns du alla dom här gångerna vi bara har legat och pratat och skrattat, minns du dom här gångerna ute sena kvällar vi bara varit timmarna rann i väg men vi brydde oss inte vi var i vår egen värld bara du och jag..



minns du alla chanser jag har gett dig för att jag har trott på dig varje gång? Vet du hur många chanser jag skulle kunna ge dig, för att jag har fortfarande hopp om att du ska sluta såra mig hopp om att du fortfarande nånstans där inne älskar mig och tänker på mig mer änn ofta..




Minns du den 8/3-04 ?

den dagen kommer finnas med mig hela mitt liv

dig kommer jag minnas hela mitt liv men det är nytt år nya tag dags att gå vidare så jag hoppas du är lika glad över allt vi hade som jag är.

Men inget mer du it's all over and done.

im through now ..


with you






lyssna till ditt inre, jag vet att jag finns där..

Av Nadija Cecilia K - 30 december 2007 13:44

jahapp å var man hemma nu då efter en skön solsemester men måste erkänna att man längtade hem lite då och då ! brun vart man väll lite halvt ;P brunare hade man velat bli pappa vart jätte brun , och alla herrelösa hundar och katter ville man stoppa i fickan och ta med sig hem så gulliga men skabbiga ,så ere nyå imorgon fortfarande inte hittat några fina kläder.. :(

kollade på lite affärer idag men hittade inget lockande så ska kolla mer imorgon annars tar jag det hemifrån som jag hade tänkt mig. önskar man hade köpt lite mer saker därifrån men det fanns inte så mkt fint köpte 2 perfymer 2 par örhängen en sjal 3 armband en limpa cigg :) o lite pressenter till syskonen ,så heta killar det fanns miuuummms man önskar ju att man kunde festat lite mer men nej nej päronen var med men nu ska jag hjälpa söta mor och laga mat. chao see u manjana haha

Av Nadija Cecilia K - 22 december 2007 03:14

Så vaknade man för ett tag sen ushhh vilken pina det var at stiga upp o mamma börja direkt stoja o tjoa o härja vilken huvudvärk ! haha

men det är det så värt så nu ska ja ta o göra mig i ordning så hörs vi när jag e tillbaka ;)  ha en bra jul allesammans.

Av Nadija Cecilia K - 21 december 2007 12:04

uuuuoooo bara en dag kvar sen e jag i ett helt annat land :) så hääärligt kan knappt bärga mig! vill bara somna o vakna upp på flygplanet , hihi pirrrigt får se om man orkar vara vaken tills 4 inatt haha! onödigt o lägga sig o behöva vakna kl 4, känns jobbigt aja men nu ska jag äta frukost , haido

Av Nadija Cecilia K - 20 december 2007 17:39

I never thought that we would break up for the better
Should we never made the promises to each other
So many things I should have said, that you didn't know
Coming in from a past, with a heavy load
But I knew that you were a good man
Give you love, You were faithful, and IT showed on my hand
I know there are questions in your mind, you don't understand
With the words of this song I wanna answer them

Honesty, check
Conversation, check
A shoulder I could lean on, anytime I'm feeling stressed, check
Good loving, yes
The perfect soldier, yes
Was about to say I do
When I know I was a mess so I

Searching my mind trying to figure it out
Thought I was happy
But I'm having some doubts
Think about the answer
And I know I must confess
I'm still in love with my ex

And I wasn't ready when I said that I loved you
And in my heart I know that I gotta tell you
I shouldn't have gone from the situation to the next
I'm still in love with my ex

Every moment that I stayed, I dug a deeper hole
I was with you, but my heart wouldn't let em go
All my family told me: Kelly he's the one for you
I know your family loves me, and I love em too
I'm so sorry for the pain that I put you through
But you shouldn't have to suffer, cause I'm confused
So much for looking forward to future plans
Lost the love of my life, and I lost a friend

Good to me, yes
Security, yes
You were all the things I wanted to check
and everything, check
You were confident, yes
Romantic man, yes
How could I have said I do
When I know I was a mess so I

Searching my mind trying to figure it out (figure it out)
I thought I was happy
But I'm having some doubts (having some doubts)
Think about the answer
And I know I must confess (I must confess)
I'm still in love with my ex (still in love)

And I wasn't ready when I said that I loved you (said that I loved you)
And in my heart I know that I gotta tell you
I shouldn't have gone from the situation to the next
I'm still in love with my ex (still in love)


I've gotta own this


I can't believe I'm saying this
Saying sorry is the hardest part

Searching my mind trying to figure it out
I thought I was happy
But I'm having some doubts
Think about the answer
And I know I must confess
I'm still in love with my ex

And I wasn't ready when I said that I loved you
And in my heart I know that I gotta tell you
I shouldn't have gone from the situation to the next
I'm still in love with my ex

Av Nadija Cecilia K - 20 december 2007 17:28

Ush vaknade med största huvudvärken och den sitter självklart fortfarande i ,hahah i did it again fyfan för mig haha så patetiskt och löjligt att "bara vara" jag vet ju själv att det inte är vad som händer när jag bara gör det , men fick min sista kväll med dig iallafall det är väll det som räknas den här gången var iallafall bättre än förra gången eller? det beror på hur man ser på saken ,men nu ska jag gå bort från datan


(:

Ovido - Quiz & Flashcards